Co dělat když …
Dostali jste poškozenou krabici – zboží?
Ihned sepsat za přítomnosti kurýra protokol o poškození, abychom zahájili bezproblémové reklamační řízení.
I v případě, že obal je poškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je všechno tak jak má být. Nezapomeňte si celý průběh zdokumentovat fotografií (zabalená krabice, po rozbalení a samotný zboží) a následně nás kontaktovat
Nenašli jste v zásilce fakturu?
Fakturu Vám zasíláme na e-mail spolu s detailem objednávky. V případě že Vám potvrzující e-mail nepřišel, zkontrolujte si složku SPAM a následně se nám ozvěte. Fakturu Vám obratem zašleme.
Zadali jste chybné fakturační údaje?
Zálohovou fakturu generuje systém automaticky systém dle Vámi zadaných údajů, pokud jste se spletli a chybné údaje jste našli i na ostré faktuře napište nebo kontaktujte naši infolinku.
Chybí některé položky, nebo díly?
I sebadokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Pokud Vám bude cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na 2energy.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi nebo nás řádně kontaktujte
Nenašli jste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter to vyžaduje. Pokud jste ho nedopatřením vyhodili is obalem, kontaktujte nás emailem info@2energy.cz chybějící návod – manuál Vám zašleme obratem.
Nejste spokojen se zbožím nebo chcete zboží vyměnit?
Pokud nesplňuje zboží Vaše očekávání, informujte nás o tom! My se postaráme, abychom všechno napravili.
Předem děkujeme, že nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme vrácení pouze v originálním obalu.
Berte prosím na vědomí, že zboží kupovaný “na IČO” resp. u velkoobchodních klientů vrácení zboží není možné.